Thursday 30 November 2017

EMEL UNTUK BOBOY

Hampir setahun lamanya menmeypi diri dari blog ini. Banyak yang berlaku di dalam menghadapi hidup ini.

Hampir setahun juga menanti kelahiran Novel "Emel Untuk Boboy" ini. Banyak rintangan yang di hadapi di dalam menyiapkan novel ini. Banyak juga rintangan yang di hadapi untuk menrbitkannya sehinggakan saya mengambil keputusan untuk menerbitkannya sendiri.

Dugaan paling hebat semasa menulis novel ini adalah saya mengalammi masalah mata kesan akibat diabetes. Namun begitu saya gagahkan juga untuk menghabiskan novel ini. It is written with love and tears.

Dugaan datang lagi apabila dijanjikan oleh penerbit untuk menerbitknannya pada bulan May lalu, namun akhirnya terkubur begitu sahaja. Saya menmcari penerbit baru namun kebanyakan penerbit kini lebih mengutamaan "self-publishing" kerana tidak mahu menanggung risiko.

Maka dengan itu saya mengambil keputusan untuk betul-betul "self publish"

TERIMALAH NOVEL "EMEL UNTUK BOBOY"






BOLEH DAPATKAN TERUS DARI SAYA:

HARGA RM 29.90
POS : RM    6.00 Semenanjung
           RM 12.00 Sabah/Sarawak
PM : 011 1441 3321

No comments:

Post a Comment