Friday 27 May 2011

...Hatiku...

...hati aku sudah tiada disini lagi
di daerah luka ini
ingin saja aku berlari pergi
ingin saja aku tinggalkan kedukaan 
kenangan
malah segala impian
biar semua yang hancur
terus berkubur

...hati aku sudah tiada disini 
di daerah luka ini
jejak kita menapak di setiap lorong
tidak terdaya kutelusuri 
tidak ingin juga aku ingati
malah
kubiarkan saja rasa ini mati

...hatiku sudah tiada di sini lagi
di daerah luka ini
bila rinduku terkapai
kasihku tak terungkai
telah aku cuba sedayanya
telah aku telan segala nista
akhirnya
kau pergi jua
bersama sengketa
yang bersarang tanpa dibela

...hatiku sudah tiada di sini 
di daerah luka ini
bila aku sudah tidak mampu
merindui
mengasihi
malah menyayangi
dan aku sudah tak punya
walau secebis rasa lagi
bila kau berpaling bersama
luka mainanmu sendiri

...hatiku sudah tiada lagi disini


...naz_jtb..

No comments:

Post a Comment